تشکر از تمام عزیزانی که مراتب لطف و محبت خویش را نسبت به اینجانب ابراز داشتند

اصناف کشور در طول چهار دهه ای که از انقلاب اسلامی می گذرد همواره نقشی حیاتی در اقتصاد کشور ایفا کرده اند، این نقش موثر در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، ۸سال دفاع مقدس و سال های پس از آن بسیار ارزنده و غیر قابل انکارست ؛

این قشر در طول سالیان اخیر و به واسطه فشارهای اقتصادی ناجوانمردانه و تحریم های ظالمانه ای که به کشورمان تحمیل شده است در شرایط سختی قرار گرفتند که اهمیت مدیریت و رسیدگی به خواسته های این عزیزان را دوچندان می کند.

بر همین اساس و به واسطه اعتماد اعضای محترم هیات رئیسه جدید اتاق اصناف شهرستان پردیس، مسئولیت سنگینی برعهده اینجانب قرار گرفت.
لذا تشکر خود را از اعتماد یکایک اعضای هیات رئیسه و روسای محترم اتحادیه های صنفی شهرستان اعلام میکنم و امیدوارم در آینده، بنده را از رهنمودهای ارزشمند خود در راستای بهبود شرایط فضای کسب و کار صنوف گرانقدرمان ، بی نصیب نگذارند.

از همین جا و به عنوان عضو کوچکی از خانواده ی اصناف که سال ها افتخار همکاری در کنار مدیریت اسبق اتاق اصناف شهرستان پردیس، جناب آقای علیرضا حقیقت شعار را داشتم، برخود دیدم که از تمام زحمات، پاکدستی، صداقت، مدیریت هوشمندانه و موفق ایشان، که توانستند محیطی منظم وسالم را برای صنوف شهرستان پردیس پایه گذاری کنند ، تقدیر و تشکر نمایم.

مطمئنا خاطره ی تلاش های بی وقفه و دستاوردهای درخشان دوران مدیریت جناب آقای حقیقت شعار ، هیچ گاه از خاطر صنوف شهرستان فراموش نخواهد شد و امیدوارم که در آینده ما را از راهنمایی ها و نقطه نظرات خود بی نصیب نگذارند.

همچنین به نمایندگی از هیات رییسه اتاق از تک تک عزیزانی که در روزهای اخیر از طریق ارسال پیام های تبریک ، نصب بنر و … ابراز لطف و محبت نموده اند کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم بتوانیم با عنایت پروردگار متعال و در پرتو توفیقات حضرت ولی عصر(ع) و با پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری گام‌های موثری را در راستای ارتقاء وضعیت اصناف شهرستان برداریم.

با سپاس و تجدید احترام
فرزین درخشانپور

  • Posted by mirkhosravi
  • On ۱۳۹۹-۰۵-۰۳
  • 0 Comments
  • 0 likes
Tags: اتاق اصناف, اتاق اصناف پردیس

0 Comments

Leave Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *