برخورد با اصنافی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند

رئیس اتاق اصناف پردیس با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا اظهار کرد: تمامی محدودیت های کرونایی اصناف شهرستان پردیس تا ۲۵ مهر تمدید شد.

فرزین درخشانپور، رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس در ارتباط با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در رابطه با محدودیت های وضع شده، گفت: تمامی محدودیت های وضع شده به مدت یک هفته دیگر تمدید شده و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: باتوجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور از همه اصناف شهرستان تقاضا میکنم که دستورالعمل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند و از ارائه خدمات به افرادی که به نکات و دستورالعمل های بهداشتی توجهی ندارند، خودداری کنند.

درخشانپور با اشاره به مصوبات آخرین جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: اصنافی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند در مرحله اول تذکر دریافت می کنند، در مرحله بعد ۳۰۰ هزار تومان جریمه، در مرحله سوم ۱ میلیون تومان جریمه و در مرحله آخر واحد صنفی پلمپ می شود.

درخشانپور ادامه داد: تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، کافه، قهوه خانه ها، چایخانه ها، دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها، مساجد و مصلی ها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها همچنان تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس ضمن تقدیر و تشکر از بازرسان اتاق اصناف، تعزیرات، دادستانی، کارشناسان بهداشت بیان کرد: با شیوع کرونا و لزوم توجه به دستورالعمل های بهداشتی میزان گشت های مشترک افزایش یافته است و مردم محترم شهرستان پردیس در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند گزارشات خود را به بازرسی اتاق اصناف با شماره ۷۶۲۲۳۰۱۰ و یا سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

  • Posted by mirkhosravi
  • On ۱۳۹۹-۰۷-۱۸
  • 0 Comments
  • 0 likes
Tags: اتاق اصناف, اتاق اصناف پردیس

0 Comments

Leave Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *