اعضای اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری همچون گذشته در کنار مردم هستند

به گزارش روابط عمومی ، فرزین درخشانپور، رئیس اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس در جلسه کمیسیون های اتحادیه، گفت: در شرایط فعلی اقتصاد کشور و پس از افزایش قیمت بنزین، واحدهای صنفی عضو اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس همچون گذشته در کنار مردم هستند و از افزایش قیمت محصولات جلوگیری میکنند.

وی افزود: اکثریت اعضای اتحادیه در سال جاری و با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کاهش قدرت خرید مردم، حدالامکان از افزایش قیمت ها چشم پوشی کردند و بعضا شاهد این بودیم که در برخی از محصولات، قیمت ها از سمت تولیدکنندگان کاهش یافته است که اینها تنها در جهت حمایت از مردم عزیز کشورمان بوده است.

درخشانپور ادامه داد: پس از افزایش قیمت بنزین، نگرانی هایی از سمت مصرف کنندگان در ارتباط با احتمال افزایش قیمت کالاهای مختلف به وجود آمد، به همین علت و با هماهنگی واحدهای صنفی اتحادیه، اعلام میکنیم که در سال ۹۸ هیچگونه افزایش قیمتی را به دلیل افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت.

این فعال اقتصادی در ادامه با اشاره به مشکلات متعدد پیش روی تولیدکنندگان داخلی گفت: امروز اصناف از مظلوم ترین اقشار جامعه هستند زیرا از یک سو هزینه های جاری واحدهای صنفی نسبت به گذشته افزایش یافته است و از سوی دیگر مشکلات اقتصادی کشور منجر به ایجاد معضلات متعددی برای این قشر شده است.

رئیس اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس تصریح کرد: در شرایط فعلی، دولت باید در راستای حمایت از اصناف حرکت کند و فضای رشد کسب و کارهای داخلی را فراهم سازد، زیرا باتوجه به معضلات فعلی، اصناف دیگر توان تحمل فشارهای بیشتر را ندارند.

درخشانپور در پایان اضافه کرد: تمام تلاش ما در اتحادیه در جهت تسهیل قوانین، مقررات و صدور مجوزهای کسب و کار در سریع ترین زمان ممکن است.

  • Posted by mirkhosravi
  • On ۱۳۹۸-۱۰-۰۳
  • 0 Comments
  • 0 likes
Tags: اتحادیه صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس, اصناف

0 Comments

Leave Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *