بازرسان با اصناف آسیب‌دیده از کرونا مدارا کنند

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس گفت: کرونا آسیب اقتصادی سنگینی به واحدهای صنفی شهرستان وارد کرده است و مدارا با کسبه طی گشت‌های بازرسی ضرورت دارد.

«فرزین درخشانپور» روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: وظیفه اصلی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف حمایت از تولیدکنندگان و کسبه است و در این راستا در روزهای رکود اقتصادی ناشی از کرونا، حمایت از آنها باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس گفت: هدف از اعمال محدودیت‌ها قطع زنجیره بیماری وحفظ سلامت تمامی شهروندان به ویژه کسبه فعال در سطح شهرستان است.

درخشان پور با تاکید بر حمایت از اصناف، اظهار داشت: نباید تصمیمات در سطح کلان به نحوی گرفته شود که تمامی بار فشار حاصله بر دوش واحدهای صنفی قرار گیرد و پس از اتمام بیماری کرونا، با بیماری مهلک‌تری برای اقتصاد کسبه مواجه شویم.

درخشانپور اظهار داشت بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف برای دریافت کارت بازرسی، دوره‌های تخصصی و روابط عمومی ارتباط با اصناف را می‌گذرانند تا با برخورد مناسب قوانین را به کسبه ابلاغ کنند وبرای حسن انجام کار تذکر شفاهی و کتبی به اصناف داده شده است.

وی افزود: ضرورت دارد بازرسان گشت‌های بازرسی، با اصناف آسیب دیده همراه باشند و با برخورد مناسب مانع از ایجاد دلگیری و مشکل برای کسبه شهرستان بشوند.

رئیس اتاق اصناف با تاکید بر اینکه گشت‌های بازرسی با هدف ساماندهی وضعیت اصناف و حفظ سلامت در شرایط کرونایی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این شرایط برای ما هم خوشایند نیست و از کسبه و اصناف درخواست و انتظار همکاری داریم تا با همراهی آنها هرچه زودتر از این شرایط بحرانی گذر کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

  • Posted by mirkhosravi
  • On ۱۳۹۹-۰۹-۱۷
  • 0 Comments
  • 0 likes
Tags: اتاق اصناف, اصناف, شهرستان پردیس, کرونا

0 Comments

Leave Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *